۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

آدرس دانشکده جدید صنایع (واحد مهینیه)

گزارشی از آدرس دانشکده علوم انسانی (دانشکده صنایع) که قبلا در تاریخ 12 آگوست بر روی تی جی ان ان قرار گرفته بود , به همراه عکسهایی از این دانشکده :


** نکته ی ضروری : این گزارش زمانی که قرار بود دانشکده برق به واحد مهینیه منتقل شود تنظیم شده , در حال حاضر قرار است دانشکده ی صنایع به این واحد منتقل شود


* یکی از خبرنگاران تی جی ان ان بعد از صحبت با مسئولین , آدرس دانشکده ی جدید برق (صنایع فعلی) را که در حال حاضر دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد تهران جنوب می باشد بدست آورد . به گزارش این خبرنگار آدرس این دانشکده این چنین به وی ابلاغ شده : ميدان امام حسين- خيابان مازندران- خيابان مجيد انتظاري- سه راه واحدي

بلا فاصله یکی دیگر از خبرنگاران تی جی ان ان به محل اعزام شد , گزارشی که او برای ما فرستاده این چنین است :


از روبروی ایستگاه متروی امام حسین وارد کوچه ای به نام "فروشگاه" شدم انتهای کوچه به خیابان مازندران راه داشت , در خیابان مازندران بعد از پیمودن حدود 200 متر به کوچه ای به نام " کفائی امانی " رسیدم که بر دیوار کوچه یک تابلو نصب شده بود و روی آن نوشته شده بود "دانشگاه آزاد" و یک فلش به سمت داخل کوچه زیر آن کشیده شده بود . وارد کوچه ی "کفائی امانی" شدم و بعد از پیمودن حدود 100 متر به تقاطعی رسیدم که بر دیوارش تابلوی آبی رنگ دانشکده علوم انسانی به چشم می خورد , این ساختمان جنب درمانگاه خیریه مهینیه می باشد همچنین باید بگویم از دور بسیار سرپا تر از شکوه بود . از درب کوچک قهوه ای رنگ وارد شدم و با نگهبانان ساختمان(احتمالا مسئولین حراست بودند) صحبت کردم و از آنها درباره ی اینکه آیا درباره ی دانشکده برق تا به حال چیزی به آنها گفته شده یا نه پرسیدم که هر دو پاسخ دادند : "به ما گفته اند , به احتمال 90 درصد از این ترم اینجا به دانشکده برق تبدیل می شود" از آنها تقاضا کردم که وارد ساختمان شوم و چند عکس از ساختمان بگیرم که با ممانعتشان روبرو شدم . گفتند چون عکس برداری بدون مجوز ممنوع است باید از بیرون نرده ها عکس بگیرم .

در انتها برای تکمیل گزارش از خیابان انتظاری برگشتم , امتداد خیابان انتظاری بعد از خیابان مازندران ,خیابان نیکزاد اسکوئی نام دارد که نیکزاد اسکوئی نیز توسط کوچه ی گرامی به خیابان انقلاب متصل شده . کوچه ی گرامی دقیقا بعد از خیابان سپاه می باشد . از کوچه ی گرامی که وارد انقلاب شدم , ایستگاه پل چوبی BRT مشخص بود این ایستگاه تنها یک ایستگاه بعد از BRT جلوی شکوه (لاله زار) می باشد. لازم به ذکر است : خیابان مازندران یکطرفه به سمت شرق است . خیابان کفائی امانی از تقاطع انتظاری یکطرفه به سمت شمال است . خیابان انتظاری و خیابان نیکزاد اسکوئی یکطرفه به سمت جنوب هستند . کروکی محل دانشکده به این صورت است :










عکسهایی از دانشکده علوم انسانی :