۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه

گزارش از محل دانشکده فنی

چون گزارش زیر از قبل آماده شده بود مجبور شدیم این دو خط را نیز به آن اضافه کنیم :
"به دلیل اهمیت بسیار بالای پست قبل لطفا تمامی دانشجویان صنایع در نظرسنجی 11 آگوست شرکت کنند و دیگر دانشجویان نیز نظر خودشان را راجع به شکوه در بخش نظرات همان پست بنویسند ."

یکی از خبرنگاران تی جی ان ان روز دوشنبه بعد از صحبت با مسئولین , آدرس دانشکده ی جدید برق را که در حال حاضر دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد تهران جنوب می باشد بدست آورد .
به گزارش این خبرنگار آدرس این دانشکده این چنین به وی ابلاغ شده : ميدان امام حسين- خيابان مازندران- خيابان مجيد انتظاري- سه راه واحدي

بلا فاصله یکی دیگر از خبرنگاران تی جی ان ان به محل اعزام شد , گزارشی که او برای ما فرستاده این چنین است :

از روبروی ایستگاه متروی امام حسین وارد کوچه ای به نام "فروشگاه" شدم انتهای کوچه به خیابان مازندران راه داشت , در خیابان مازندران بعد از پیمودن حدود 200 متر به کوچه ای به نام " کفائی امانی " رسیدم که بر دیوار کوچه یک تابلو نصب شده بود و روی آن نوشته شده بود "دانشگاه آزاد" و یک فلش به سمت داخل کوچه زیر آن کشیده شده بود .
وارد کوچه ی "کفائی امانی" شدم و بعد از پیمودن حدود 100 متر به تقاطعی رسیدم که بر دیوارش تابلوی آبی رنگ دانشکده علوم انسانی به چشم می خورد , این ساختمان جنب درمانگاه خیریه مهینیه می باشد همچنین باید بگویم از دور بسیار سرپا تر از شکوه بود .
از درب کوچک قهوه ای رنگ وارد شدم و با نگهبانان ساختمان(احتمالا مسئولین حراست بودند) صحبت کردم و از آنها درباره ی اینکه آیا درباره ی دانشکده برق تا به حال چیزی به آنها گفته شده یا نه پرسیدم که هر دو پاسخ دادند : "به ما گفته اند , به احتمال 90 درصد از این ترم اینجا به دانشکده برق تبدیل می شود"

از آنها تقاضا کردم که وارد ساختمان شوم و چند عکس از ساختمان بگیرم که با ممانعتشان روبرو شدم . گفتند چون عکس برداری بدون مجوز ممنوع است باید از بیرون نرده ها عکس بگیرم . که من هم چند عکس از بیرون دانشکده گرفتم .
در انتها برای تکمیل گزارش از خیابان انتظاری برگشتم , امتداد خیابان انتظاری بعد از خیابان مازندران ,خیابان نیکزاد اسکوئی نام دارد که نیکزاد اسکوئی نیز توسط کوچه ی گرامی به خیابان انقلاب متصل شده . کوچه ی گرامی دقیقا بعد از خیابان سپاه می باشد .

از کوچه ی گرامی که وارد انقلاب شدم , ایستگاه پل چوبی BRT مشخص بود این ایستگاه تنها یک ایستگاه بعد از BRT جلوی شکوه (لاله زار) می باشد.

لازم به ذکر است :
خیابان مازندران یکطرفه به سمت شرق است .
خیابان کفائی امانی از تقاطع انتظاری یکطرفه به سمت شمال است .
خیابان انتظاری و خیابان نیکزاد اسکوئی یکطرفه به سمت جنوب هستند .


کروکی محل دانشکده به این صورت است :




تقاطع کفائی امانی و انتظاری :




این دانشکده دقیقا جنب درمانگاه مهینیه واقع شده است: