۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

دشواری شدید امتحان ریاضی 2


روز 12 مرداد یکی از شلوغترین روز های دانشکده فنی طی حداقل 3 ماه اخیردر حالی به پایان رسید که عده ی کثیری از دانشجویان به نحوه ی طراحی سوالات ایراداتی جدی داشتند البته این ایرادات بیشتر متوجه امتحان ریاضی 2 بوده (علت شلوغی دانشکده برگزاری دو امتحان مهم ریاضی1 و 2 در این روز می باشد) .
دانشجویان معترض معتقد بودند سطح سوالات در دور دوم بسیار بالاتر از دور اول و حتی ادوار گذشته بوده , بطوری که به هیچ عنوان تصور سوالاتی این چنین دشوار را نداشته اند.
در این امتحان سنت مرسوم نوشتن " نامه ای به استاد " در زیر برگه پاسخنامه به شکل چشمگیری در بین دانشجویان افزایش یافته بود.
به گزارش یکی از خبرنگاران تی جی ان ان که در محل حاضر بوده , عده ای از دانشجویان در جلوی درب ساختمان 2 ایستاده بودند و از دانشجویانی که از ساختمان خارج می شدند سوال می کردند"تو هم زیر برگت نامه نوشتی؟"
به گزارش این خبرنگار از مجموع 16 نفری که مورد سوال واقع شدند تنها 2 نفر اعلام کرده اند که نامه ای ننوشته اند و 14 نفر به نوشتن نامه اقرار کرده اند که این خود حاکی از دشواری بیش از حد این امتحان می باشد .
گفتنی است قبل از شروع دور دوم امتحانات شایعاتی مبنی بر دشوار شدن امتحانات در این دور شنیده می شد که معاون آموزش آنرا به شدت تکذیب کرد.
این بحثها در حالی مطرح است که برخی دانشجویان از آسانتر شدن امتحانات برخی از دروس در دور دوم خبر داده اند (امتحاناتی مانند ریاضی 1 , فیزیک 2 , برنامه نویسی و......)

آخرین نتایج نظر سنجی ها همراه با گزارشی مفصل به زودی منتشر خواهد شد