۱۳۸۸ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

تعطیلی 3 روزه دانشکده فنی

دانشکده فنی به مدت سه روز تعطیل اعلام شد . علت این تعطیلی شروع ماه رمضان و خستگی کارکنان این دانشکده اعلام شده است. این در حالیست که دانشجویان معترض خود را برای روز 28 امرداد آماده میکردند.


لازم است بگوییم به دلیل بسته بودن دربهای دانشکده فنی و حضور نداشتن هیچیک از کارکنان این دانشکده در محل , برگزاری تجمع در روز 28 امرداد در جلوی ساختمان 5 عملا غیر ممکن است , در صورت رسیدن خبری به تی جی ان ان مبنی بر تغییر زمان یا جای این تجمع حتما اطلاع رسانی خواهد شد.


*******************************

اطلاعیه

بدینوسیله مراتب سپاس و تقدیر اینجانب و ریاست محترم واحد به واسطه سخت کوشی و صبوری شما همکاران گرامی و خدوم در برگزاری 2 نوبت متوالی امتحانات در تابستان جاری ابلاغ می گردد.

در همین راستا با اشراف کامل به سختیها و مشکلات عدیده جریان امتحانات و هماهنگی های به عمل آمده از محضر ریاست محترم واحد درخواست گردید تا ضمن تقدیر برای رفع خستگی و نیز آمادگی جسمی و روحی برای ورود به ایام مبارک ماه رمضان به نحوی همکاران مورد تشویق قرار گیرند که ایشان با سه روز مرخصی تشویقی برای روزهای سه شنبه چهارشنبه و پنجشنبه 27,28و29 مرداد ماه جاری موافقت فرمودند . در این ایام دانشکده تعطیل بوده و همکاران محترم از این مرخصی بهره برداری نمایند.

امید است پس از ایام مرخصی با آمادگی کامل و هرچه شادابتر برای ارایه خدمت مستمر در دانشگاه حضور یابند.

با آرزوی توفیق الهی

دکتر فرهاد رزاقیان

*******************************