۱۳۸۸ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

پیغام هیئت رئیسه ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برای دانشجویان صنایع

پیغام هیئت رئیسه ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برای دانشجویان صنایع این واحد در حالی بر روی وبسایت دانشگاه تهران جنوب قرار گرفت که هنوز تعداد کثیری از دانشجویان امید های فراوانی را در روز چهارشنبه 28 امرداد می دیدند .


در پیغام اول که اشتباه تایپی موجود در متن با توجه به نزدیک شدن به روز 28 امرداد نشان از تعجیل در روند اطلاع رسانی این پیام دارد (تکرار شدن جمله ی سیاست قطب علمی شدن) , خبرگونه به موضوع تاسیس دانشکده صنایع پرداخته شده و در پیام دوم به دانشجویان و اعضای هیئت علمی صنایع به دلیل تاسیس شدن این دانشکده تبریک گفته شده است .


به نظر می رسد این پیامها از سوی هیئت علمی تیر خلاصی باشد بر پیکر معترضین به انتقال از دانشکده فنی به دانشکده ی صنایع .

****************

باسمه تعالی

به همت اعضای هیئت علمی گروه مهندسی صنایع مجوز احداث دانشکده مهندسی صنایع صادر شد

تاسیس دانشکده صنایع در واحد تهران جنوب

دانشکده صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب به عنوان پنجمین دانشکده مصوب این واحد به تایید سازمان مرکزی دانشگاه رسید

این دانشکده از مهر ماه سال جاری در محل جدید با قریب 2400 نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در سه گرایش تحلیل سیستم، تولید صنعتی و تکنولوژی صنعتی در مقطع کارشناسی و در گرایش مهندسی صنایع و سیستم و بهره وری در مقطع کارشناسی ارشد به ریاست آقای مهندس ریاحی افتتاح خواهد شد.

دانشکده مذکور مجهز به مراکز کامپیوتری، کتابخانه و سالن آمفی تاتر خواهد بود. از برنامه های آتی این دانشکده تعمیق فعالیت کیفی آموزشی- پژوهشی، تربیت دانشجویان دکتری و افزایش گرایش های جدید بین رشته ای خواهد بود و سیاست قطب علمی شدن را دنبال می کند و افزایش گرایش های جدید بین رشته ای خواهد بود و سیاست قطب علمی شدن را دنبال می کند و گواهینامه استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت آموزشی ISO10015 را اخذ نموده و مجله بین المللی مهندسی صنایع را با کیفیت بالا و اخذ تاییدیه علمی – پژوهشی از وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری به چاپ می رساند.

******************


باسمه تعالی

پیام تبریک به دانشجویان و اعضای هیات علمی مهندسی صنایع واحد تهران جنوب

کسب افتخارات، اخذ تائیدیه استاندارد جهانی مدیریت کیفیت آموزشISO 10015 ، احراز بالاترین رتبه علمی کشور در زمینه چاپ مجله بین المللی مهندسی صنایع و همچنین تاسیس دانشکده را به دانشجویان و اعضای هیئت علمی مهندسی صنایع واحد تهران جنوب و اقشار فرهیخته دانشگاهی کشور تبریک می گوئیم.

(هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران جنوب)