۱۳۸۸ آبان ۲۰, چهارشنبه

لغو برگزاری مناظره ی نمایندگان اصولگرا و اصلاح طلب در دانشکده فنی

تلاشهای بسیج دانشجویی دانشکده فنی پیرامون برگزاری جلسه ی مناظره ای در نمازخانه ی این واحد بین نماینده ی طیف اصلاح طلب جناب دكتر حق شناس - مدير مسئول روزنامه ي اعتمادملي -  و نماینده ی طیف اصولگرا جناب دكتر سعد ا.. زارعي - کارشناس مسائل سياسي -  به سرانجام نرسید و با وجود تلاشها و هماهنگیهای صورت گرفته این جلسه برگزار نشد .

یکی از مسئولین دفتر بسیج دانشجویی در این باره گفته است : با وجود اینکه این جلسه از قبل هماهنگ شده بود و مجوز برگزاری آن اخذ شده بود اما مسئولین حراست دانشگاه به ما اجازه ی برگزاری جلسه را ندادند . ما حتی برای کرایه صندلی هزینه کردیم اما مسئولین حراست اجازه ورود صندلیها را هم به دانشگاه ندادند و در حالیکه آقایان حق شناس و زارعی در دانشگاه حاضر شدند اما اجازه ی سخنرانی به این عزیزان داده نشد .
این دوست عزیز در ادامه فرمودند : ما در دو هفته ی آینده برای اخذ دوباره ی مجوز و برگزاری مجدد این جلسه تمام تلاشمان را میکنیم و امیدواریم این بار موفق باشیم .

 قرار بود این مراسم در ساعت 14:30 دقیقه آغاز شود که پس از حدود 45 دقیقه خبر لغو برگزاری این جلسه توسط یکی از مسئولین گرامی دفتر بسیج به دانشجویان حاضر در نمازخانه ابلاغ شد .
علت لغو شدن این مراسم جلوگیری از بوجود آمدن تشنج در فضای دانشکده اعلام شده است .

همچنین شایعاتی مبنی بر حضور گروه های خبری مختلف از جمله فارس ، شبکه اول سیما ، روزنامه اعتماد و ... برای پوشش خبری این مراسم شنیده شده است که گفته میشود هیچیک نتوانسته اند به داخل دانشکده فنی راه پیدا کنند  .