۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

آیا دیوارنوشته ها قانونی میشوند ؟


در ابتکاری نادر و درخور توجه ، مسئولین دانشکده فنی واحد تهران جنوب فضایی از بردهای این دانشکده را در اختیار دانشجویان خود قرار دادند تا آنها مطالبشان را آزادانه بر روی این کاغذها بنویسند .
در روز شنبه دانشجویان پس از ورود به فضای دانشکده فنی بدلیل تجمعی عده ی کثیری از دوستانشان در مقابل ساختمان شماره ی 1 متوجه بخشی شدند که برای نوشتن آزادانه ی عقایدشان تعبیه شده بود .
در ابتدا بسیاری از دانشجویانی که انتظار انجام این عمل را از سوی مسئولین واحد نداشتند به دنبال دوربین و یا اشخاصی برای شناسایی خود میگشتند که پس از گذشت چند ساعت متوجه شدند که ابتکار مسئولین برای دانشجویان به طور کاملا آزاد میباشد و نوشتن هرگونه سخنی بر روی این کاغذها عواقبی را برایشان به دنبال نخواهد داشت .





(بی کیفیت بودن عکسهای فوق به دلیل ری سایز شدنشان میباشد)

البته خبر های رسیده حاکیست که این رویه در روز یکشنبه ادامه پیدا نکرده است .

نکته : اکثر دانشجویان از فضای به وجود آمده استقبال نموده اند بطوریکه تعداد ورقه های نصب شده بر دیوار ساختمان یک در ابتدا 3 عدد بود و حدود ساعت 6 عصر تعداد این برگه ها به بیش از 14 عدد رسیده است .

نکته : لطفا برای مطلع شدن از آدرس جدید تی جی ان ان و همینطور اخبار و اطلاعاتی که بر روی آن قرار میگیرد  , تی جی ان ان را به ادد لیست یاهو خود اضافه کنید تا بهتر و بیشتر در ارتباط باشیم.( برای این کار از ستون سمت راست صفحه تی جی ان ان , بر روی جمله ی "برای برقراری ارتباط با تی جی ان ان می توانید ما را از اینجا ادد کنید"  که در بالای بخش پیوندهای تی جی داخل کادر قرار گرفته است کلیک کنید )