۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

اعتراض به امکانات دانشکده صنایع


در پی تصمیم قبلی دانشجویان صنایع واحد تهران جنوب مبنی بر برپایی تجمعی اعتراضی پیرامون مشکلات عدیده ی دانشکده صنایع روز سه شنبه تجمعی در حدود ساعت 13 در این دانشکده برپا شد .

با توجه به برگزاری این تجمع در فضای بسیار کوچک این دانشکده از صبح سه شنبه حضور مامورین حراست و حفاظت در جلوی درب ورودی و حیاط این ساختمان به شدت به چشم می خورد بطوریکه گفته میشود 4 نفر از پرسنل حراست تنها مشغول بررسی کارت دانشجویان در حین ورود به دانشکده بوده اند .
پس از تجمعی که دانشجویان صنایع در حیاط ساختمانشان داشتند صدایی از بلندگوها پخش می شود و از دانشجویانی که به امکانات دانشکده شان اعتراض داشتند تقاضا می کند تا در سالن آمفی تئاتر جهت گفتگو با مسئولین حضور یابند .




دانشجویان در محل حاضر شده و با کوبیدن پا بر کف سالن آمفی تئاتر به نحوی صدای اعتراض خود را به گوش مسئولین میرسانند . پس از حضور یافتن آقایان ریاحی و پاک گوهر عده ای از دانشجویان برای بیان مشکلات دانشکده شان به محل تعبیه شده در آمفی تئاتر میروند .

برخی از مشکلات نام برده شده در این جلسه بدین شرح بودند : نارضایتی از وضع کیفی اساتید , حضور نیافتن برخی از اساتید سر کلاسها , نبود سایت کامپیوتری , پایین بودن امنیت منطقه , کوچک بودن فضای غذاخوری , کیفیت بسیار پایین غذا , کوچک بودن کلاسها , وضعیت بد و امکانات کم کلاسها و ...
گفته میشود در پاسخ به این مشکلات مهندس ریاحی اظهار کرده اند, تمامی مشکلات گفته شده را می دانند اما تصمیم انتقال صنایع در مرداد ماه سال جاری گرفته شده است و ریاست این واحد برای یک سال به ایشان سپرده شده و پس از این یک سال از مقام ریاست این دانشکده کنار میروند اما در همین یک سال تمام تلاششان را خواهند کرد تا به مشکلات موجود رسیدگی کنند .
راه اندازی کتابخانه , بهبود وضعیت غذا , راه اندازی سایت کامپیوتری و ... از جمله وعده های مهندس ریاحی به دانشجویان معترض بود .

نکاتی پیرامون تجمع :

- مهندس ریاحی در این جلسه گفته ی خود در جلسه ی اعتراضی صنایع در تابستان را مبنی بر اینکه هرکس ناراضیست می تواند از ادامه ی تحصیل در این واحد انصراف دهد تکذیب کرده اند .
- گفته میشود یکی از مسئولین حراست قصد حضور در سالن آمفی تئاتر را داشته اند که با اعتراض دانشجویان ایشان مجبور به ترک محل میشوند.
- اکثر مسئولین حراست و حفاظت واحد تهران جنوب در روز چهارشنبه در محل حاضر بوده اند .
- مشاهده ی کارت های دانشجویان نارضایتی عده ی کثیری از آنها را در پی داشته است.
- عده ی زیادی از دانشجویان رشته های دیگر که قصد حضور در دانشکده صنایع را برای همراهی همدانشگاهیانشان داشته اند از ورود به این دانشکده منع شده اند .
- از دوست گرامی ای که ما را در تهیه ی این خبر یاری نمودند تشکر می کنیم .

نکته مهم :
برای مطلع شدن از آدرس جدید وبلاگ و همینطور اخبار و اطلاعاتی که بر روی تی جی ان ان قرار میگیرد  , تی جی ان ان را به ادد لیست یاهو خود اضافه کنید تا بهتر و بیشتر در ارتباط باشیم.( برای این کار از ستون سمت راست صفحه تی جی ان ان , بر روی جمله ی "برای برقراری ارتباط با تی جی ان ان می توانید ما را از اینجا ادد کنید"  که در بالای بخش پیوندهای تی جی داخل کادر قرار گرفته است کلیک کنید )