۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

پیام مدیریت خبرگزاری تی جی ان ان

پیام مدیریت وبلاگ خبری تی جی ان ان به مخاطبان این وبلاگ

با عرض سلام

در روز 10 تیر سال 1388 با پیشبینی کلیه مشکلات در نبود یک خبرگزاری جدی و رسمی و در کنار وبلاگ خبری تی جی نیوز با هدف ایجاد فضای خبری عاری از سیاست و همچنین تمرین و آموزش سخن گفتن با زبان رسمی فعالیت خود را آغاز کردیم .
با کمک دوستان و لطف دانشجویان و سعیمان بر پوشش اخبار گوناگون دانشکده فنی تهران جنوب در کمتر از 3 ماه به آمار میانگین بازدید روزانه بیش از 250 نفر رسیدیم (که گاهی این آمار به 350 نفر در روز نیز رسیده است)
اکنون نیاز را بر آن میدانیم به دلیل استقبال بیش از انتظار دانشجویان و کافی نبودن امکانات سرویس بلاگر اقدام به تغییر آدرس وبلاگ کنیم تا بتوانیم بهتر و آسانتر با شما در ارتباط باشیم.

در همین راستا از کلیه دوستانی که در امر طراحی قالب و یا پیشنهاد و معرفی امنترین سرویس دهنده ها می توانند به تی جی ان ان کمک کنند صمیمانه تقاضا داریم ما را یاری کنند.

همچنین پیشنهاد میکنیم برای مطلع شدن از آدرس جدید وبلاگ و همینطور اخبار و اطلاعاتی که بر روی تی جی ان ان قرار میگیرد  , تی جی ان ان را به ادد لیست یاهو خود اضافه کنید تا بهتر و بیشتر در ارتباط باشیم.
( برای این کار از ستون سمت راست صفحه تی جی ان ان , بر روی جمله ی "برای برقراری ارتباط با تی جی ان ان می توانید ما را از اینجا ادد کنید"  که در بالای بخش پیوندهای تی جی داخل کادر قرار گرفته است کلیک کنید )

آدرس ایمیل تی جی ان ان :  tjnn@ymail.com