۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

فضای سیاسی در تی جی ان ان


** بسیار مهم درباره فضای سیاسی در تی جی ان ان :


باید اعلام کنیم خبرگزاری دانشجویی تی جی ان ان تمام تلاش خود را می کند تا وارد فضای سیاسی روز ایران نشود و از هیچ جناحی طرفداری نکند .
به همین دلیل , با اینکه خبر مفصل روز 7 مهر به همراه عکس هایی از آن مراسم را در اختیار داشتیم ولی با رعایت اصول تی جی ان ان آنها را منتشر نخواهیم کرد .
عزیزانی که خواهان کسب اطلاع از فضای سیاسی دانشکده فنی هستند می توانند به وبلاگ تی جی نیوز مراجعه کنند که از نظر فضای سیاسی حامی هیچ یک از دو جناح نمی باشد و تنها اخبار و اطلاعات موجود را منتشر می کند .



--------------------------------------------

متن مهم زیر نیز توسط گروه ریاضی دانشکده فنی منتشر شده که از دانشجویان درخواست می کند تا با اساتید این گروه برای جلوگیری از سو استفاده های مالی و معنوی همراهی کنند.


قابل توجه دانشجویان گرامی


در بعضی از فروشگاهها ملاحظه می شود جزواتی با نام اساتید گروه ریاضی زیراکس و از اعتبار اساتید گروه استفاده کرده و به قیمت تقریبی یک کتاب به دانشجویان فروخته و در حق دانشجویان اجحاف میشود .
بدین وسیله به اطلاع میرساند هیچ یک از اساتید گروه ریاضی جزوه ای در این فروشگاهها نداشته و مورد تایید گروه ریاضی نمی باشد . این جزوات نه تنها ارزش علمی ندارند بلکه تنها برای سودجویی میباشد. لذا از دانشجویان عزیز خواهشمند است از خرید جزوات فوق اکیدا خودداری کرده و تنها منابع معرفی شده توسط گروه ریاضی منابع اصلی دروس ریاضی می باشند و تمامی مراحل ارزشیابی در طول ترم از منابع اعلام شده میباشد.

با تشکر
گروه ریاضی