۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

عکس نظر سنجی درباره سیگار


پس از گذشت چند ماه از ممنوعیت کشیدن سیگار در محیط دانشکده فنی تهران جنوب و برخورد با استعمال کنندگان سیگار توسط حراست دانشکده , معاونت فرهنگی دانشگاه دست به نظر سنجی از دانشجویان زده .
در گذشته نیز این معاونت اقدام به نظرسنجی درباره ی نوع لباس پوشیدن دانشجویان نیز به عمل آورده بود.
البته جامعه ی آماری این نظر سنجی ها بر هیچ یک از ما روشن نیست .
امید واریم مسئولین در ارائه ی آماری از این دست صداقت را سر لوحه ی کار خود قرار داده باشند .

(به دلیل بی کیفیت بودن عکس تی جی ان ان , از عکس تی جی نیوز استفاده شده است)



آدرس دانشکده فنی دانشگاه آزاد تهران جنوب

عده ی زیادی از داوطلبین ورود به دانشکده فنی دانشگاه تهران جنوب طی ایمیلهای مکرری از تی جی ان ان , آدرس و شماره ی تماس این دانشکده را درخواست کرده بودند.



شماره تماس دانشکده فنی : 7-33722831
همچنین دفتر دانشکده فنی دانشگاه آزاد تهران جنوب در خیابان پاسداران مهستان هفتم واقع شده است .
دفتر مرکزی دانشگاه آزاد تهران جنوب : تهران - منطقه ۶ - ایرانشهر - خ. آذرشهر - پ. ۲۰۹
شماره تماس دفتر مرکزی: 8-۸۸۸۳۴۲۹۶

۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

نبود اعتبار برای پرداخت وام دانشجویی

به گزارش خبرنگار تی جی ان ان , یکی از مسئولین امور مالی دانشکده فنی تهران جنوب اعلام کرد "برای دادن وام 5 میلیون ریالی به دانشجویان اعتباری نداریم ! "
وی در جواب سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چه زمانی این اعتبار تامین میشود گفت : "مشخص نیست , ولی احتمالا تا پایان تابستان خبری از تامین اعتبار نخواهد بود ! "
لازم به ذکر است بر اساس شواهد موجود احتمالا برای ترم آینده (مهر ماه) وام 5 میلیون ریالی به دانشجویان داده نخواهد شد.


همچنین درباره تقسیط شهریه در آینده خبرهایی را منتشر خواهیم کرد.

حذف (غایب غیر موجه)

بعد از اعلام نگرانی دانشجویان به خاطر مشاهده خطا در نمره در مقابل بعضی از دروس و با تلاش مسئولین امر , پس از برداشته شدن پیام "خطا در نمره" , پیام "حذف (غایب غیر موجه)" نیز از روی سایت برداشته شد .



۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

شماره صندلی

در پی اعلام نگرانی تعداد زیادی از دانشجویان , درباره ی نزدن شماره ی صندلیشان بر روی وبسایت http://enroll.azad.ac.ir/ , تی جی ان ان گزارش میدهد جای هیچگونه نگرانی نیست و دانشجویان عزیز می توانند حداکثر 1 ساعت قبل از هر آزمون در دانشکده حاضر شده و از روی لیستهایی که بر دیوار ساختمان شماره ی 3 نصب گردیده , شماره ی صندلیشان را ببینند.


۱۳۸۸ مرداد ۱, پنجشنبه

لیست جدید شماره صندلی و حذف "خطا در نمره" روی سایت

لیست جدید شماره صندلی برای امتحاناتی که دانشجو موفق به شرکت در جلسه آنها نشده بر روی http://enroll.azad.ac.ir/ قرار گرفت.

همچنین پیام " خطا در نمره " ,دیگر در مقابل دروس قرار ندارد و در بعضی از موارد هنوز نمره ی درسی که در مقابلش این پیام ظاهر می شد بر روی سایت قرار نگرفته است.


۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

مسابقه سوال هفته(دفتر مطالعات و پژوهشهای فرهنگی)

(برای بهتر دیدن اعلامیه ی زیر , لطفا ابتدا روی آن کلیک کرده و سپس از پنجره ی جدید باز شده آنرا ببینید یا save کنید)



این دفتر همچنین طی اعلامیه ای دیگر , از دانشجویانی که سوال دینی دارند خواسته تا سوالشان را به آدرس cultural@azad.ac.ir یا آدرس این دفتر در ایرانشهر بفرستند و از همان طریق پاسخ سوالشان را بگیرند.


TJNN :
مسابقه ی هفتگی در حالی برگزارو به برنده هایش جایزه داده میشود که در تابستان آغاز شده و احتمالا کمترین شرکت کننده را خواهد داشت .

۱۳۸۸ تیر ۲۸, یکشنبه

بازدیدهای علمی دانشجویی در واحد تهران جنوب

خبر قرار گرفته روی خروجی سایت دانشگاه :

.
"به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و به اهتمام دفتر ارتباط با صنعت حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری تعداد بیش از 2390 نفر، از دانشجویان انجمن های علمی (مهندسی معدن، برق، عمران، صنایع و ادبیات فارسی) و گروههای آموزشی (معدن و عمران) در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد طی 50 مرحله بازدید علمی به همراه اساتید راهنمای خود از معدن توف فرحزاد، معدن سنگ آهن گل گهر، نیروگاه برق منتظر قائم، شرکت ایده ابداع کنترل، شرکت ویرشا، شرکت تجهیزات علائم راهها، شرکت سایپا دیزل، معادن بافق، اسفوردی، کوشک، شرکت تابا الکترونیک، قلعه الموت، شمشک، دیزین، مسیر امامزاده داود، مرکز تکنولوژی آموزشی، معدن کوهدشت کهن، مسیر بی بی شهربانو، مسیر جاده فشم لالون و ... بازدید کردند.

به اهتمام دفتر ارتباط با صنعت حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، در خرداد ماه سال جاری تعداد 306 نفر از دانشجویان انجمن علمی رشته مهندسی برق و گروه مهندسی معدن در مقطع کارشناسی به همراه اساتید راهنمای خود طی 7 مرحله بازدید از شرکت ترانسفوری- سد سیاه بیشه- نیروگاه منتظر قائم- شمشک- دیزین- جاده فیروز کوه- روستای آرو- حصار امیر و جاده فشم بازدید کردند."


.

.
TJNN :

در این خبر به طور خاصی روی انجمن های علمی برق و معدن تاکید شده , این در حالی است که انجمن معدن یکی از فعالترین انجمن ها و انجمن برق یکی از کم کارترین انجمن ها طی دو ترم گذشته بوده اند به طوری که اکثر دانشجویان برق از انجمنشان ناراضی هستند.

لازم به ذکر است دیدار از نیروگاه برق منتظر قائم که تنها بازدید از نیروگاه برای برقی ها بوده , تنها برای دانشجویان یکی از اساتید برنامه ریزی شده بود و باقی دانشجویان اجازه شرکت در این بازدید را نداشته اند .

امیدواریم تمامی انجمن های علمی دانشگاه در راستای پرکاری از یکدیگر سبقت بگیرند.

۱۳۸۸ تیر ۲۵, پنجشنبه

دعوت از دانشجویان وبلاگ نویس تهران جنوب

به تازگی تی جی ان ان در راستای برقراری ارتباط بیشتر بین دانشجویان , در خارج از دانشگاه بخشی را با نام "وبلاگهای دانشجویان تی جی" راه اندازی کرده .
از شما دانشجویان تی جی که وبلاگ نویسی میکنید تقاضا داریم برای افزودن وبلاگتان به لیست , آدرس وبلاگتان را برای ما ایمیل کنید : tjnn@ymail.com
لطفا این خبر را به کلیه دانشجویان وبلاگ نویس تی جی برسونید.

۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

خبر اختصاصی از جلسه ای خصوصی در معاونت پژوهشی


خبر اختصاصی از جلسه ای خصوصی در معاونت پژوهشی

خبر خارج شده از جلسه ای خصوصی در معاونت پژوهشی دانشکده فنی تهران جنوب حاکی از آن است که شایعاتی که چندی است دهان به دهان در دانشگاه می چرخند رنگ و بوی واقعیت به خود میگیرند و از ترم آینده دانشجویان رشته مهندسی صنایع به واحد شکوه منتقل میشوند و ازآن به بعد واحد شکوه به دانشکده صنایع دانشگاه تبدیل می گردد و البته با اینکه آقای "ت" در معاونت پژوهشی دانشکده در جواب پرسش تی جی ان ان آنرا تائید نموده اند , هنوز این خبر به طور رسمی اعلام نشده و تی جی ان ان , صحت یا عدم صحت این مطلب را به گزارشات آینده اش موکول میکند . لازم به ذکر است که چندی پیش شایعه ی انتقال دانشجویان رشته ی معدن به ساختمانی واقع در شهرک غرب نیز به گوش می رسید که سریعا از سوی مسئولین تکذیب شد.
"منبع این خبر وبلاگ تی جی ان ان می باشد"

جلسات روز 19/5/88 نوبت دوم امتحانات

برای بهتر دیدن مطلب زیر لطفا بر روی آن کلیک کرده و می توانید از صفحه جدید باز شده آنرا save کنید.




۱۳۸۸ تیر ۲۳, سه‌شنبه

گزارش کار مهمان فرستی

برای بهتر دیدن مطلب زیر لطفا بر روی آن کلیک کرده و می توانید از صفحه جدید باز شده آنرا save کنید.

۱۳۸۸ تیر ۲۰, شنبه

کانون تئاتر تهران جنوبی ها

طبق اعلام مسئولین وبلاگ "کانون تئاتر تهران جنوبی ها" , افراد حاضر در جلسه معارفه مورخ 12/3/88 میتوانند با ارسال ایمیل به استاد اعرابی برای حضور در کلاسهای تئاتر ایشان اعلام آمادگی کنند. اسامی دوستانی که قبلا ثبت نامشان تکمیل شده در دو گروه مجزا بر روی وبلاگ کانون تئاتر تهران جنوبی ها قرار گرفته است.

لازم به ذکر است طبق اعلام این وبلاگ , محل این کلاسها که قبلا قرار بود در آمفی تئاتر شکوه برگزار شود به سالن سلف دانشکده فنی انتقال یافته است.



۱۳۸۸ تیر ۱۸, پنجشنبه

شهریه علی الحساب


در پی پرسش برخی دانشجویان از تی جی ان ان درباره شهریه علی الحساب درج شده بر روی سایت دانشگاه , تی جی ان ان از قول یکی از مسئولین امور مالی به اطلاع میرساند این شهریه برای مهمانان ترم تابستان میباشد و بدیهی است که واریز این مبلغ به حساب دانشگاه به هیچ عنوان برای تمام دانشجویان الزامی نمی باشد .

۱۳۸۸ تیر ۱۷, چهارشنبه

پیام "خطا در نمره " و .....


خبر اختصاصی تی جی ان ان
در پی نگرانی برخی از دانشجویان عزیز درباره مشاهده پیامهای "خطا در نمره" و "حذف (غیبت غیر موجه)" در مقابل دروسی که در نوبت اول دانشجو امتحان نداده , تی جی ان ان از زبان یکی از مسئولین آموزش به اطلاع میرساند : "جای هیچگونه نگرانی نبوده و اشکال از سایت دانشگاه می باشد و دانشگاه قصد دارد این مشکل را مرتفع نماید ."

در صورت دریافت اخباری کاملتر در این ضمینه حتما آنرا به اطلاع میرسانیم .

۱۳۸۸ تیر ۱۶, سه‌شنبه

اطلاعیه خبرنامه تی جی

این متن از طرف خبرنامه ی تی جی منتشر شده و ما به دور از هر گونه جهتگیری سیاسی آن را برای شما بازگو میکنیم :

چندی است با توجه به وقایع اخیر و وجود نشست های انتخاباتی به این فکر افتادیم که جایی برای بروز عقاید سیاسی و فرهنگیدانشجویان ایجاد کنیم ، در همین راستا خبرنامه تی جی در حدود یک هفته است که شروع به کار کرده است. خبرنامه تی جی متعلق به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب می باشد و گردانندگان آن دانشجویان می باشند. در همین راستا جنبش دانشجویان آزادی خواه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب نیز شروع به فعالیت نموده است که خبرنامه در حقیقت زبان گویای این جنبش نيز می باشد جهت آشنایی با جنببش می توانید به وبلاگ مراجعه کنید و در قسمت (درباره جنبش آزادی خواه ) اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و بیشتر آشنا شوید اما درباره خبرنامه خبرنامه تی جی :وظیفه رساندن اخبار سياسى روز ، جمع آورى نظرات ، تفسير ها و صحبت هاى دانشجويان در زمینه هاى مختلف فرهنگى و سياسى مى باشد.محلی برای بحث های شما و تفسیر و برداشت شما از مسائل روز می باشد
خبرنامه، اخبار ِ مربوط به جنبش را انتقال ميدهد ، در اين ميان دانسته هايى از مسئولين دانشگاه يا تصميمات ِ آن ها كه به اصطلاح خبر هاى محرمانه است (كه از سوی دانشجويان با ذکرسندیت آن)قرار مى دهيم .سایر دانشگاهها به ویژه داشگاههای دولتی همانند امیرکبیر دارای چنین فضاهایی هستند و خبرنامه امیرکبیر خود جزو معتبرترین مراکز مستقل خبری می باشد.
تلاش ِ ما بر اين است نوشته هاى شما رو با هر خط مشی فكرى در خبر نامه قرار بدهيم ، اميدوايم خبرنامه تی جی را از حالت اينترنتى به صورت ِ چاپی هم در گوش و كنار دانشگاه قرار بدهيم تا كسانى كه دسترسى ندارند بخوانند ، در اين مقطع حمايت و تبليغات شما و معرفی اين وبلاگ بيشترين تاثير را دارد ، حال ميتوان آدرس بلاگ را حتی بر روى در و ديوار ِ دانشكده هم نوشته تا سايرين هم آشنا شوند، همچين بايد اين خبر نامه به ساير دانشكده هاى تهران جنوب هم معرفى شود . به تک تک شما جهت اطلاع رسانی نیازمندیم در فیس بوک خود ، یاهو 360 لطفاٌ قراردهید! در ضمن می توانید از یاهو مسنجر ، تلفن همراه وثابت و حتی زبان خود برای اطلاع رسانی کمک بگیرید. ما منتظر نوشته های شما ، اخبار شما و عقاید شما هستیم
.http://khabarnamehtj.wordpress.com/


پایان نقل قول.
ما برای چاپ اطلاعیه های دیگر نشریه ها نیز در صورت نقض نشدن قوانین موجود , آماده ایم .
TJNN به شما خبر میدهد قضاوت با شماست .

۱۳۸۸ تیر ۱۴, یکشنبه

اطلاعیه مهم میهمان فرستی دانشجویان به واحدهای دیگر

دانشجویان حداکثر تا تاریخ 25/4/88 فرصت دارند تا نسبت به تکمیل مدارک و فرمهای میهمان فرستی خود به واحدهای دیگر اقدام نمایند.
تذکر مهم: درخواست شما پس از زمان تعیین شده قابل اجرا نخواهد بود.


اداره کل آموزش

۱۳۸۸ تیر ۱۳, شنبه

اطلاعیه معاونت آموزشی درباره ترم تابستان

لغو ترم تابستانی

برای دیدن اطلاعیه ی زیر بر روی آن کلیک کرده تا آنرا با اندازه ی اصلی ببینید .







۱۳۸۸ تیر ۱۱, پنجشنبه

اطلاعیه معاونت آموزشی درباره تاریخ جدید امتحانات

اطلاعیه معاونت آموزشی دانشکده فنی دانشگاه تهران جنوب